neděle 19. července 2009

Omluva a vyjasnění

Touto cestou se omlouvám hráči Kulminator za zveřejněné mé podezření z multiúčtu či alianční pomoci.

Zone


Sám mně kontaktoval a dal mi vysvětlení. Tady je postup jakým dosáhl s takovou populací a takovým účtem takové armády. Zveřejňuji to s jeho svolením.

kulminator psal:

Ano utáhl. Jedna vesnice surovinová na začátek a pak už jsem jen měnil obilí u NPC na ostatní suroviny. Zvlášť v hlavní vesnici s 19 polema to šlo snadno.
Padlo hodně zlatek... Odhadem 6600 zlatek, ale ne vždy jsem je využíval efektivně.
Kdybych měl podporu, tak začnu vyrábět imperiány mnohem dříve.

Všechny vesnice měly při stavbě a zabírání oáz mnohem větší populaci než je vidět nyní. Po dostavění polí a zabrání oáz jsem boural. Ve vesnici stačí jen pekárna a mlýn level 5, shromždiště level 1 (fakticky netřeba, ale chtěl jsem mít přehled), hlavní budova level 10 (pak už jen 9), nic víc. Žádný sklad nebo sýpka. Čím více produkce obilí pro uskladněné jednotky, tím lépe.
Kdyby na mě nekdo zaútočil, tak jsem vyřízený, ale nedával jsem k tomu nikomu příležitost.

V hlavní vesnici a v surovinové jsem si udělal dostatek zásob surovin, abych mohl stáhnout všechny jednotky do hlavní vsi, odeslat útok a u NPC měnit suroviny zpět na obilí. Přesto mi díky nepozornosti umřelo 30 špehů a 2 imperiáni. :( Odesílal jsem jich 58001. Cesta k Vlhké díře trvala 50 hodin a nějaké minuty.

Nevýhody této osamělé "strategie" jsou - velká spotřeba zlatek, nudná hra a neustálé přemáhání se neudělat nějakou hloupost dříve než je třeba.
Ani ten dnešní útok mi nepřinesl očekávané uspokojení, spíš úlevu, že už je to za mnou.

Kulma

Žádné komentáře:

Okomentovat