úterý 23. června 2009

Z travi fora - Leny a jeho vzkaz NsA - zveřejněno se souhlasem autora

Radko ahoj,


konečně moudrá slova, jenže tohle Sered, alá Drtivák alá Alric alá dalších 10 účtů NIKDY nepochopí.


Proto jsme založili náš DS, LBL ds, když to řeknu lajdácky, tak jedeme for fun, jenže tohle Alrci taky NIKDY nepochopí.

Byla by mě hamba podporovat DS, který se celý rok připravoval pouze na tuhle stavbu a nechala své spojence na holičkách.

Ták, teď se celá NsA pusťte do mě, jaký jsem podrazák, nic neumím a ty Vaše řečičky.

Jo, to TORNADA aspoň bojovala a zároveň se připravovala na DS, tohle beru, pro mě jsou vítězové už teď, pro mě DS NsA NEBUDE NIKDY vítězný, NIKDY ..

A už se těším, jak budu číst ten Váš blog(teda, pokud vyhrajete, pokud ne, tak by se Vám vysmál asi celý server, jelikož práce na celý rok a pak to pokakat, ale u Vás je možný vše ) , jak jste byli po celý rok nejlepší, jak jste si dokázali poradit se slavnou aliancí SUN, která čítala 30 členů, z toho 28 farmilo LBL, ale i přesto NsA s němi bojovala měsíce.

Zatím NsA NIC, ALE VŮBEC NIC NEVYSMELALA, za celý rok ani ň a teď?

Taky ne, vše jim musí plánovat někdo jiný, nebudu uvádět jeho jméno, jelikož jeho jméno je mi ctí !!

UŽIJTE SI Váš DS, přeji Vám to jen z toho důvodu, že se tam nechází polovina mého srdce, což je LBL a ten člověk, o kterém se nechci zmiňovat, který Vám vymýšlí vše, co a jak máte dělat..

Hamba s Vámi ..

http://forum.travian.cz/showthread.php?t=104049&page=11


Žádné komentáře:

Okomentovat