pátek 19. června 2009

Jak to celé vzniklo....

Zabrousím kapánek do historie vzniku Tornád...
Vše začalo léta páně 2008 někdy na přelomu letních prázdnin. 10.08.08 jsem založil alianci TVRZ. Nešel jsem cestou oslovování jednotlivých hráčů v okolí, ale šel jsem cestou hromadného přebírání aliancí které v okolí byli a vypadali k světu. Zásadní krok a posílení pozice nastal když se mi podařilo převzít pod naše křídla alianci IN, která v té době byla na druhém místě na servru. V té době vzniklo TORNADO a to hned o dvou křídlech. Po nějakém čase, který byl potřeba na stabilizaci, jsem navázal kontakt s aliancí Tři Tečky ... Tak vzniklo třetí křídlo Tornád. Nějakou dobu jsme jeli takhle ve třech frakcích, ale nebylo to to pravé, v každé frakci byla aktivní skupina lidí a potom ta neaktivní, která se jen vezla pod křídly aliance a vynášela informace ven. Kolem vánoc to došlo tak daleko, že jsem to očesal a vznikly jen dvě křídla Tornád a zůstali jen ti kteří prošli sítem. Během našeho bytí na servru jsme navázali spojenectví, která vydržela po celý servr. Spojenectví máme s aliancemi Eagles, Rodina, EXC, Pevnost. Fungujeme spolu bok po boku už spoustu měsícu a jako správní spojenci jsme docela žárliví a nemáme rádi když se o někoho z nás otřel nědo jiný. Následoval vždy drtivý výpad a vesměs trvalé útočení a ničení. Na naší stranu patří ještě aliance Our way, kteří už jak lze z názvu vyčíst si jde svou cestou, ale jejich uskupení budí patřičný respekt a obavy protivníků.
Více méně od začátku je servr rozdělený na dvě strany co stojí proti sobě. Kolalice, která je na opačné straně bariéry se skládá z aliancí LBL, HI!,LN a NsA a jejich odnože a další přidružené aliance.
Jsme v závěrečné fázi hry kdy probíhá stavba Divu Světa.....kdo vyhraje je zatím v Traviánovských hvězdách, obě strany chceme vítězství a čeká nás spousta vzájemných bojů a ničení.....

Žádné komentáře:

Okomentovat